Całodobowo, rzetelnie i wszędzie

Będziemy śledzić informacje o tobie

Zamów audyt lub monitoring wizerunku
- 800,00 złotych brutto


Monitoring wizerunku

Każda firma pragnąca zostać zauważona w sieci doskonale wie, jak ważny jest pozytywny wizerunek wśród potencjalnych Klientów. Z roku na rok przybywa konkurencji w każdej branży, nie brakuje też hejterów, dlatego rzeczą absolutnie podstawową jest inwestycja czasu lub pieniędzy w budowę pozytywnego PR-u, aby nie zostać w tyle. Sama budowa wizerunku to jedno, ale równie ważny jest jego monitoring, ponieważ w Internecie nie jesteśmy sami i każdego dnia ktoś nas obserwuje, bądź umieszcza o nas informacje. Z tym po prostu trzeba być na bieżąco.

Nasza firma oferuje usługę całodobowego monitoringu, na co składa się skanowanie sieci w poszukiwaniu wzmianek, mediów społecznościowych, a także miejsc, gdzie była prowadzona jakakolwiek aktywność związana z promocją danego przedsiębiorstwa. Ponadto kompleksowo archiwizujemy wszystkie typy wzmianek, pełnimy również rolę mediatorów w trakcie sporów, kontaktujemy się w mieniu Zleceniodawców z administratorami serwisów opiniotwórczych (GoWork, Facebook, Zumi itp.).

1. Zacznijmy od audytu

Pierwszym i zarazem najważniejszym krokiem jest przeskanowanie sieci. Skanujemy ją na dwa sposoby: ręcznie oraz przy pomocy robotów szukających. W pierwszej kolejności zbieramy i analizujemy oceny, jakie dana firma uzbierała do tej pory i na ich podstawie wyliczamy średnią ocenę przedsiębiorstwa. Kolejnym krokiem jest wnikliwe analizowanie wszystkich komentarzy, jakie pojawiają się o firmie. W tym przypadku także wyliczamy medianę wizerunku, czyli średnią z sumy pozytywnych, neutralnych oraz negatywnych komentarzy.

Ostatnim etapem jest analiza wizerunku w mediach społecznościowych. Skupiamy się nie tylko na komentarzach, ale też aktywności przedsiębiorstwa w Social Mediach, ilości zapytań do niej skierowanych, hashtagów, a także analizujemy kampanie reklamowe (jeśli firma je prowadzi). Na podstawie wszystkich zebranych danych tworzymy podsumowanie aktualnego wizerunku firmy w skali od 1 do 5 ze stosownym komentarzem, ekspertyzą i raportem, czego należy dokonać, aby znacząco poprawić bądź utrzymać wizerunek przedsiębiorstwa.

2. Całodobowy monitoring

Monitorowanie wizerunku firmy w sieci odbywa się od dnia rozpoczęcia audytu. Każdego dnia ręcznie sprawdzamy strony, gdzie istnieją już wzmianki o przedsiębiorstwie, zaś przy pomocy robotów szukających skanujemy sieć w poszukiwaniu nowych, jeszcze niezindeksowanych przez wyszukiwarki wpisów, ocen bądź komentarzy. W przypadku pojawienia się nowej oceny niezależnie czy jest ona pozytywna, neutralna czy negatywna — informujemy o tym Zleceniodawcę w formie mailowej bądź sms-owej.

Całodobowy monitoring to także działania doraźne. Po zapoznaniu się z profilem firmy i mając do dyspozycji osobę wyznaczoną do asystowania naszym specjalistom, podejmujemy działania mediacyjne, np: gdy pojawi się negatywny, nieprawdziwy i szkalujący komentarz na stronach lub w mediach społecznościowych. Pełnimy także rolę administratora na oficjalnym profilu Facebook, YouTube oraz Google. Dzięki temu reagujemy szybko, co ma istotne znaczenie w skuteczności ochrony pozytywnego wizerunku.

Wbrew pozorom administratorzy niemal wszystkich stron oceniających firmy są skłonni do zajęcia się każdym problemem. W sieci panuje przekonanie, że usunięcie szkalującej opinii wymaga pracy adwokata bądź radcy prawnego, lecz posiadając niezbite argumenty przemawiające za naszą racją – każdą sprawę można bez problemu samodzielnie zakończyć pozytywnym finałem. Nasza firma wychodzi z założenia, że najważniejsze jest tempo działania, dlatego też na polu monitoringu odnosimy sukcesy właściwie każdego dnia.

3. Raportowanie oraz archiwizacja

Z punktu widzenia Zleceniodawcy jest to najważniejszy element naszej usługi. Stworzyliśmy prosty panel, w którym każdego dnia raportujemy nasze działania oraz archiwizujemy statystyki o firmie z poprzedniej doby. Zleceniodawca ma wgląd, jak wyglądał jego wizerunek od momentu rozpoczęcia współpracy dzień po dniu. To doskonałe narzędzie do późniejszej analizy, bo takie dane można przekazać podmiotom specjalizującym się w budowaniu pozytywnego PR-u.

Wizerunek Zleceniodawcy archiwizujemy w formie screenów. Nawet w przypadku, gdy jakikolwiek wpis o firmie zostanie usunięty, pozostanie on w panelu jako, np: dowód. Każda nowa opinia, wzmianka, czy komentarz zostają w panelu na zawsze (w momencie zakończenia usługi te dane są przekazywane Zleceniodawcy na wyłączność, zaś u nas bezpowrotnie kasowane). Wielokrotnie udawało nam się „przechwycić” negatywną opinię, która została dodana przed kwadransem i udało nam się ją zarchiwizować, zaś ona sama zniknęła po kolejnym kwadransie. Wiele firm nie zdaje sobie sprawy, że otrzymało negatywny komentarz, który z racji późniejszych przemyśleń autora co do konsekwencji czynu został bezpowrotnie skasowany.

Archiwizacja ma również inny, kluczowy powód. Zleceniodawca w jednym miejscu posiada całą historię swojej firmy, którą może przekazać notariuszowi, aby zabezpieczył screeny do celów dowodowych. Nie zdarza się to często, jednak mieliśmy już kilka takich przypadków i co warto dodać – nasza sumienna praca pozwoliła Zleceniodawcom wygrać spory z osobami, które je szkalowały w Internecie.

Krok pierwszy

Zamawiasz usługę za pośrednictwem formularza powyżej (800,00 pln brutto). Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy, konieczne jest zamówienie także audytu (wówczas cena wynosi 1600,00 pln brutto), aby stworzyć profil wizerunku Twojej firmy.

Krok drugi

Otrzymujesz link oraz dane dostępowe do Twojego profilu w panelu naszej firmy. Przydzielamy Ci także osobistego opiekuna, który będzie do Twojej dyspozycji każdego dnia w godzinach 09:00 - 17:00.

Krok trzeci

Rozpoczynamy całodobowy monitoring wizerunku Twojej firmy. Wszelkie dane, tj: wzmianki, komentarze oraz oceny z dnia poprzedniego archiwizujemy w panelu następnego dnia do godziny 09:00.

Krok czwarty

Ostatniego dnia miesiąca tworzymy raport końcowy wraz z analizą wizerunku Twojej firmy. Wystawiamy fakturę VAT z 14-dniowym terminem płatności, a także wysyłamy zapytanie o chęć kontynuowania usługi. Usługa nie jest odnawiana automatycznie.